آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

هادی غفاری: اتهام فتنه گری انداختن توپ در زمین حریف است


کلمه:نماینده دور اول مجلس گفت:حیات و بقای اصلاح‌طلبان به این است که ضدآشوب هستند.
به گزارش ایلنا‎، ‌حجت الاسلام هادی غفاری در حاشیه کنگره حزب مردم سالاری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مبنای ما این نیست که کشور را به آشوب بکشیم اظهارداشت: حیات و بقای اصلاح‌طلبان به این است که ضدآشوب هستند ما کشور خود را دوست داریم و اتهام بیگانه واجنبی به هر کس بچسبد حداقل به هادی غفاری نمی‌چسبد.
وی ادامه داد: ۱۰۰ بار گفتم که رابطه من با بیگانه مثل آب وآتش است اینکه من را به بیگانه بچسبانند سودی برای آنها نخواهد داشت.
غفاری با بیان اینکه معتقدم بسیاری از کارها از سوی افراطی‌ها انجام می‌شود که می‌خواهند اصلاح‌طلبان را بدنام کنند، افزود: هیچ اصلاح‌طلبی معتقد به انقلاب کرن نیست چراکه اصلاح‌طلبی غیر انقلاب کردن است. آن کس که آتش زده و به اموال آسیب می‌رساند به دنبال انقلاب کردن است و ما نمی‌خواهیم انقلاب کنیم چرا که انقلاب کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: در کشورما اصلاح‌طلب واقعی نه اهل آتش شدن است و نه اهل درگیری است ما در روز ۲۵ خرداد بیش از ۵/۲ میلیون حرف هم نزدیم وشخص بنده ازمیدان امام حسین تا میدان آزادی که بیش از ۱۰ کیلومتر است به همراه همسرم پیاده رفتیم و یک کلمه هم حرف نزدیم چرا که نظام، جامعه وسیستم حکومتی خودرا قبول داریم البته به آزادی‌های مدنی، سیاسی و اخلاقی نیز معتقدیم.
نماینده دور اول مجلس ادامه داد: متاسفانه همین لفظ ازادی را بکار می‌بریم برخی ما را به آزادی‌های که به فساد اخلاقی منجر می‌شود متهم می‌کنند. به من آخوند این لکه نمی‌چسبد که از آزدی فساد دفاع کند. بنده از آزادی مطبوعات، ‌آزادی بیان، وآزادی پس از بیان دفاع می‌کنم.
خبرنگاری ایرنا از وی پرسید که چرا سران فتنه صف خود را ازبیگانگان جدا نمی‌کند. فتنه کجاست خانم، فتنه چیست خانم؟ اگر بگویید سران فتنه من دیگر صحبت نمی‌کنم ما فتنه‌گر نیستیم.
غفاری ادامه داد: من در این انقلاب جان کندم و زن وبچه‌ام را قربانی داده‌ام . به من فتنه‌گر نمی‌چسبد این شوت کردن توپ به زمین دیگران است و من این توپ را محکم‌تر به زمین آنها شوت خواهم کرد.
غفاری در خصوص وضعیت مناظره اخیر نیز اظهار داشت: من این مناظره‌ها را نمی‌بینیم مناظره‌ این نیست که دو نفر نشسته و در کنار آن سیبل اصلاحات را گذاشته و مسابقه مشت زنی به اصلاحات برگزار ‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار