آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

اختصاصي از فرداي ايران - ما همه مسلمانيم اما ...


آخر كه را مي خواهيد گول بزنيد . جيره خوارانتان كه با شما هستند چه باوري به شما داشته باشند يا نه . مي ماند مردمان آزاده ايران كه محال است با تمامي كوششهاي بي دريغ شما دروغگويان در وارونه جلوه دادن حقايق پشيزي ارزش براي حرفهايتان قائل باشند .
هتك حرمت به كه و به چه ؟؟؟ ما هتك حرمت مي كنيم يا شما كه به خود اجازه مي دهيد با آن ياوه سرايي ها و اراجيفي كه مي گوئيد به هر كس و هر چيزي انگ بچسبانيد كه بيشتر برازنده خود شما است تا ما . ما به حضرت معصومه و يا شعائر اسلامي هتك حرمت مي كنيم يا شماياني كه حتي از مقدس ترين اعتقادات مردم به عنوان حربه اي بر عليه همان مردم استفاده مي كنيد .
بيائيد اندكي بيشتر فكر كنيم آن چيزهايي كه مي گوئيد را آيا خودتان قبول داريد يا نه ؟؟؟ آي بلندگوهاي ياوه سراي بي منطق ، ما راست مي گوئيم يا شما . آيا اعمال ننگينتان در بي احترامي به مراجع و مقدسات و حمله به مردم در مساجد و بهشت زهرا و دانشگاه ها هتك حرمت است يا صداقت و راستگويي ما كه مي گوييم :

خامنه اي قاتله   ولايتش باطله ؟؟؟؟؟

مگر دروغ مي گوئيم ؟ آيا كسي كه فرمان به قتل مسلمانان مي دهد . كسي كه پشت جرياني كودتايي بر عليه مسلمانان مي ايستد و نابخرادانه از آن دفاع مي كند مي تواند ولي مسلمين باشد . كسي كه سواد حوزوي و علمي اش در قياس با بسياري از علماي قم حتي به پشيزي نمي ارزد چگونه مي تواند مولاي آن علما و عقلا باشد . كسي كه با داشتن صدها مشاور و راهنما هنوز بلد نيست حتي يك قرآن ساده را درست و بدون اشتباه بخواند چگونه مي تواند مطلقا بر جان و مال من يا شما ولي باشد . دوستان و برادران ديني و اسلامي ، ما همه مسلمانيم و اگر كوردلانه و ناآگاهانه در اين اسلام نباشيم با خواندن نص صريح قرآن درمي يابيم كه :

كسي كه يك انسان را بكشد گويي تمامي انسانها را كشته است و كسي كه انساني را نجات دهد تمامي بشريت را نجات داده است .

حال از شما مي پرسم آيا با دستور مستقيم يا غير مستقيم آقاي خامنه اي و يا حمايتهاي بي دريغ ايشان از جانيان مستقر در وزارت اطلاعات و ديگر ارگانهايي كه روزگاراني براي دفاع از ما به وجود آمدند چند نفر كشته شدند ؟؟؟ چند نفر ناپديد شدند ؟؟؟


با استفاده از عمال و مزدوران اين مرد متكبر به چه اشخاص و چه حرمتهايي بي احترامي شد ؟؟؟ مسجد ضرار بيت ايشان است يا حسينيه مرحوم منتظري ؟؟؟ مسجد ضرار آيا نشستن پاي صحبتهاي اراجيف بافاني چون منصور ارضي است يا دفتر آيت اله صانعي ؟؟؟


مي خواهيم كه را گول بزنيم ؟ بعد از فوت آيت اله خميني آيا كم بودند مراجعي چون آيت اله گلپايگاني و اراكي كه بسيار اصلح تر و اعلم تر از اين شخص بودند براي ولايت فقيه ؟ اصلا آيا لازمه ولايت اجتهاد و مرجعيت نبود كه در سال پاياني زندگي آيت اله خميني با حربه هاي همين آقاي خامنه اي و دوستانشان آن را از قانون اساسي حذف كردند ؟ آيا دسيسه همين اشخاص نبود براي حذف فيزيكي يا تخريب شخصيتي بسياري از بزرگان كه يا اكنون در سينه قبرستانها آرميده اند يا در كنج زندانها هستند يا خانه نشين شده اند و يا آواره كشورهاي ديگر .


برادران و خواهران مسلمان و هموطنان كمي بيشتر فكر كنيم . در اين كه از اسلام و مقدسات بايد دفاع كرد كه شكي نيست . اما نه به قيمت زير پا گذاشتن انسانيت و وجدانيات . ما هر يك پيش از مسلماني انسانيم و چون ساير انسانهاي كره زمين داراي حق و حقوقي ، آيا هيچ كدام از ما مي پذيرد كه كسي به دليل داشتن عقايدي ديگر و مخالف ما ، جان و مال و ناموس ما را مورد تطاول قرار دهد ؟؟؟ آيا مي پذيريم كسي به فرزندان ما به خاطر دفاع از عقايد خود تجاوز كند و آنها آنچنان شكنجه كند تا بميرند ؟؟؟


اينها را كه مي گويم فرض را بر اين گرفتم كه ما راه را اشتباه مي رويم و اين جلادان به درست . كه به همان خداي محمد (ص ) كه شك ندارم دفاع از جائر و ظالم و انساني كه حتي در عقلانيت و حقانيت او بسيار جاي شك است جايز نيست كه هيچ ، بايد بر عليه او برخاست و از حقوق مظلومان و ستمديدگان ضلم و جور او نيز دفاع كرد .


برادران و خواهران هم ميهن و هم كيش و هم آئين ، ما ساليان سال است كه محرم را به پاسداشت بزرگمرد عاشورا در سوگ مي نشينيم . آيا يك بار انديشيده ايم حسين (ع) براي چه قيام كرد ؟؟؟؟


اين سوالي است كه خوب است هر يك جوابي بيابيم براي آن و آيا اين حكومت مسمي به اسلام نزديك نيست به كردار امويان ؟؟؟
كمي بيشتر بيانديشيم !


01/10/88
فرداي ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار