آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

نهضت آزادی ایران: آیت الله منتظری هیچگاه در برابر وسوسه قدرت زانو نزد


نوروز : اعضای نهضت آزادی ایران پس از حضور در مراسم تشییع پیکر آیت الله منتظری با صدور بیانیه ای ضایعه درگذشت این مرجع تقلید بزرگ شیعیان را تسلیت گفتند.
متن پیام تسلیت نهضت آزادی ایران بدین شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر
و ما بدلوا تبدیلا
عالم ربانی مجاهد نستوه آیت الله العظمی حسینعلی منتظری حیات پر برکتش را در راه خدمت به اسلام و ایران گذرانده و از حقوق اساسی ملت پاسداری می کرد، فقدان ایشان در شرایط کنونی کشور ضایعه ای بس سنگین برای همه حق طلبان و آزادیخواهان و مبارزان راه آزادی و عدالت است.

آیت الله منتظری أسوه و الگویی برای تعهد عملی به امر به معروف و نهی از منکر بود که هیچگاه حق را فدای مصلحت نکرد و در برابر وسوسه قدرت زانو نزد.
فقیه عالیقدر کلمه حق را حتی هنگامی که به ضرر ایشان بود با صدای رسا فریاد زد و در راه آرمانهای والای انقلاب مردم ایران از زندان و شکنجه و تبعید و حصر هراسی به دل راه نداد.
نهضت آزادی ایران این ضایعه سنگین را به ملت شریف ایران، مراجع وعالمان و خانواده محترم آن بزرگمرد تسلیت می گوید و امیدوار است همانگونه که آیت الله منتظری در حیات طیبه خویش در سالهای قبل و پس از انقلاب بویژه در سالهایی که بر نظریات اجتهادی خویش پافشاری و در مقابل انحرافات ایستادگی نمود و از اصول آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و حقوق مدنی شهروندان شجاعانه دفاع کرد و هزینه های سنگینی نیز متحمل شد، یاد و منش ایشان سرمشقی برای همه عالمان دینی و پویندگان راه حق و خدمت به مردم باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار