آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

استقبال ۴۰ نفره از احمدی نژاد در شیراز


تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸
پارچه نوشته‌های اعتراضی در دست مردم
جنبش راه سبز (جرس): امروز احمدی‌نژاد در حالی به شیراز سفر کرد که تلویزیون استانی فارس بر خلاف همیشه از صبح برای پوشش سفر استانی وی برنامه پخش کرد ,
در فرودگاه شیراز تنها چهل نفر به پیشباز احمدی نژاد آمده بودند و در مسیر مدرس، پیرنیا، گلستان، ورزشگاه حافظیه ،همین شمار ،احمدی‌نژاد را همراهی می‌کردند.

این در حالی است که سخنران در ورزشگاه حافظیه اعلام کرد احمدی‌نژاد به دلیل استقبال زیاد (!) یک ساعت و نیم دیرتر به ورزشگاه می‌آید. در ورزشگاه حافظیه نیز پر بود از دانش‌آموزان و کارکنان بخش‌داری های استان و کارکنان کارخانه  IT، به گونه‌ای که بسیاری از آنان پارچه نوشته‌های مدرسه و اداره متبوع خود را در دست داشتند. در حالی که صدا و سیمای مرکز فارس اقدام به پخش تصاویر به صورت «کلوزآپ» کرده و از از نشان دادن همه‌ جمعیت خودداری کرد.

براساس گزارش وب سایت خود نویس، جمعیت به گونه ای بود که تنها بخشی از ورزشگاه پر شده و بخش بزرگی ورزشگاه ده‌هزار نفره‌ حافظیه خالی بود.

بسیاری از مردم نیز پارچه نوشته های اعتراضی چون :«۸۰۰ خانواده، هشت ماه بدون حقوق» و «دوازده ماه است که حقوق نگرفته‌ایم.» در دست داشتند پیش از آمدن احمدی نژاد مداح در ورزشگاه معترضان را بی غیرت، منافق و... خواند و از خدا خواستاری نابودی آنان شد. نا گفته نماند به دلیل آنکه شیراز پس از تهران بیشترین معترضان در کشور را دارد و البته سرکوب در شیراز از همه کشور سنگین‌تر است سازمان‌های استان همه‌ تلاش خود برای زیاد نشان دادن جمعیت به کار گرفتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار