آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

جنبش مسلمانان مبارز: تنها راه نجات کشور اجرای راه حل های پیشنهادی موسوی است


تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): جنبش مسلمانان مبارز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تنها راه نجات کشور در شرايط کنوني، اجراي راه‌حلهاي پيشنهادي ميرحسين موسوي (اعلام شده در بيانيه شماره 17) است و در همين راستا، آزادي همه‌ي زندانيان سياسي، از جمله اعضا و هواداران جنبش مسلمانان مبارز را، گامي در راه کاهش بحران موجود تلقي مي‌کنيم.

متن کامل این بیانیه که درباره بازداشت اعضا و هواداران این جنبش منتشر شده و نسخه ای از آن در اختیار جرس قرار گرفته بدین شرح است:
به نام خدا
بيانيه جنبش مسلمانان مبارز در باره‌ي بازداشت اعضا و هواداران جنبش
در شامگاه 14 دي ماه، آقاي مهندس امير دليرثاني، عضو شوراي مرکزي جنبش مسلمانان مبارز، در منزل خود بازداشت شد. در روزهاي گذشته، مأموران حکومت براي بازداشت و جلب تعداد ديگري از اعضا و هواداران جنبش به منزل آنها مراجعه کرده‌اند. ايجاد فضاي ارعاب و تهديد نسبت به فعالان سياسي، طي ماههاي گذشته بخشي از برنامه‌ي بي‌نتيجه‌ي دولت بوده است.

روند حوادث و گسترش جنبش اجتماعي در سطح شهرهاي کشور از يک سو و نفوذ جنبش سبز در اقشار فرودست شهري و روستايي و ناکارآمدي دولت در حل مشکلات اقتصادي فرودستان و عدم پاسخگويي شايسته نسبت به خواست برحق مردم براي تأمين حقوق اساسي و آزادي‌هاي سياسي و مدني، موجب تقويت جنبش اجتماعي شده و متقابلاٌ مقاومت بي‌نتيجه‌ي نهادهاي امنيتي و نظامي در برابر آن، موجب گسترش روزافزون بحران سياسي و اجتماعي در کشور شده است.

تهديدهاي دولت و مقامات حکومت و تشديد سرکوب‌ها و انسداد حداقل فضاي فعاليت احزاب و سازمان‌هاي سياسي، در شرايط کنوني، نتيجه‌اي براي برنامه‌ريزان و طراحانش نخواهد داشت. حوادث تلخ و دردناک روز عاشورا و شکستن حريم ماه محرم و شهادت تني چند از هموطنان ما، نتيجه‌ي همان سياست نادرست است که ناکارآمدي آن در ماههاي قبل به اثبات رسيده بود. ساده‌ترين کار و در عين حال بي‌نتيجه‌ترين کار در شرايط کنوني توسل به زور و خشونت و انجام اقدامات قهرآميز است.

به اعتقاد ما، تنها راه نجات کشور در شرايط کنوني، اجراي راه‌حلهاي پيشنهادي آقاي مهندس ميرحسين موسوي (اعلام شده در بيانيه شماره 17) است و در همين راستا، آزادي همه‌ي زندانيان سياسي، از جمله اعضا و هواداران جنبش مسلمانان مبارز را، گامي در راه کاهش بحران موجود تلقي مي‌کنيم.
جنبش مسلمانان مبارز
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار