آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

واکنش محسن کديور به برخی شائبه ها در خصوص بیانیه اخیر روشنفکران حامی موسوی


تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۸
شبکه جنبش راه سبز (جرس): محسن کديور از امضا کنندگان بيانيه  بهینه سازی اهداف جنبش سبز به دنبال برخی واکنشها نسبت به اعلامیه ای که از سوي وي و 4 تن از روشنفکران مذهبی شاخص منتشر شد، با رد اين نظریه که این بیانیه عبور از خواست ها و مطالبات موسوی است اظهار داشت: نفس بيانيه ما هيچ ارتباطي به بيانيه هفدهم آقاي موسوي ندارد.
به گزارش سایت امروز، کديور دوشنبه شب در گفت و گو با تلويزيون بي.بي.سي فارسي افزود: مسايل ايران به چنان سرعتي رسيده که زماني که ما توانستيم درباره بندهاي مختلف اين بيانيه توافق کنيم، بيانيه آقاي موسوي صادر شده بود.
وي با اشاره به تفاوت فحواي بيانيه شان با موسوي ادامه داد: زماني که بيانيه هفدهم صادر شد، ما مطالب وي را هم با دقت تمام مطالعه کرديم و آن را در اين بيانيه قرار داديم بنابراين پنج بند اصلي مورد نظر موسوي به طور کامل در بيانيه ما قرار دارد و پنج بند ديگر هم از ساير بيانيه ها و همچنين بيانيه هفدهم قابل استخراج است و يک نکته اضافه شد که آن هم انتخابي بودن رييس قوه قضاييه است.
او در پاسخ به سوال بي.بي.سي فارسي مبني بر اينکه موسوي به نوعي در بيانيه هفدهم دولت احمدي نژاد را پذيرفته بود اما بند اول بيانيه شما اشاره به برکناري او مي کند آيا جنبش سبز دچار دو گانگي شده است، اظهارداشت: هیچ کجای بیانیه هفدهم نیامده است که دولت احمدی نزاد مشروع است. آقاي موسوي 17 بيانيه نوشته است و مجموعه اين بيانيه ها مطالبات وي را تشکيل مي دهند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار