آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

مطهری: حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد


تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۸
با طرح اعدام محاربان ظرف پنج روز مخالفم
شبکه جنبش راه سبز (جرس): عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان در واکنش به طرح حامیان دولت در مجلس برای اجرای حکم محارب ظرف 5 روز گفت: این طرح ناشی از روحیات افراطی و تند برخی از طراحان مخصوصا آقای حسینیان است.
علی مطهری در گفتگو با  پارلمان‌نیوز، در خصوص تهیه طرحی با 36 امضا از سوی حامیان دولت برای اجرای حکم محارب ظرف 5 روز و اشاره آنها به حوادث پس از انتخابات در مقدمه طرح، اظهار داشت: آقای حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد.
وی در واکنش به خبرنگاری که پرسید این صحبت شوخی است؟ اظهار داشت: جدی می‌گویم؛ زمانیکه ایشان قاضی بود حکم‌های اعدام بسیاری صادر می‌کرد و این به روحیات ایشان بر می‌گردد.
فرزند شهید مطهری در پاسخ به این سئوال که آیا هدف از این طرح‌ها و اقدامات افراطی، تند کردن فضا نیست؟ تصریح کرد: این حرکات افراطی هیچ نتیجه‌ای ندارد، باید علل را از بین برد.
وی گفت: باید دید علت این حوادث چیست؟ افرادی که امسال روز عاشورا به خیابان آمدند و اعتراض کردند شاید سال گذشته در دسته‌های عزاداری بودند، چه شده که امسال چنین کاری انجام داده اند؟
مطهری تاکید کرد: البته کسانیکه دست به تخریب زدند و آسیب رساندن به اموال عمومی را انجام دادند باید مجازات شوند، ولی باید توجه داشته باشیم که سوزاندن ریشه‌های این علل مهمتر از هر چیز دیگر است.
نماینده تهران خاطر نشان کرد:بنده با این طرح مخالف هستم و این طرح را ناشی از روحیات طراحان مخصوصا آقای حسینیان می‌دانم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار