آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

فرهاد تجری:درگیرحوادث مهم افغانستان شدم گزارش کمیته ویژه درباره کهریزک را پیگیری نکردم!


تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۸
جنبش راه سبز (جرس): عضو کمیته ویژه حوادث پس از انتخابات مجلس گفت: من آنقدر درگیر مسایل افغانستان شدم که دیگر گزارش مجلس درباره حوادث پس از انتخابات و کهریزک را پیگیری نکردم.

فرهاد تجری در گفتگو با پارلمان‌نیوز، در پاسخ به سئوالی درباره زمان قرائت گزارش کمیته ویژه مجلس، اظهار داشت:مسایل مهمی در افغانستان پیش آمد که من به شدت درگیر و پیگیر آن مساله شدم.

وی افزود: از گزارش خبر ندارم باید از آقای جلالی در مورد سرنوشت گزارش و زمان قرائت آن سئوال شود، چون خود من هم بی‌اطلاع هستم.
اما کاظم جلالی مخبر کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوالی در مورد زمان قرائت این گزارش گفت: روز یکشنبه جلسه کمیته ویژه برگزار و پیش نویس گزارش به تصویب نهایی رسید.
وی خاطر نشان کرد: امروز(سه شنبه)کار تایپ و مقدمه انجام می‌شود و امیدوار هستیم فردا گزارش تقدیم ریاست مجلس کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار