آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

رئيس كميسيون اجتماعي مجلس: محصولي سركار خود حاضر نمي‌شود

ايلتا: رئيس‌كميسيون اجتماعي مجلس گفت: امروز بعدازظهر جلسه‌اي در اين كميسيون با حضور وزير رفاه وتامين اجتماعي، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و رئيس ديوان محاسبات برگزار و مسائل مرتبط با تامين اجتماعي در آن مطرح مي‌شود.
سليمان جعفرزاده درگفت‌وگو با خبرنگار ايلنا افزود: مديرعامل سازمان تامين اجتماعي را به دادگاه معرفي خواهيم كرد.
وي در پاسخ به اين سوالي كه آيا فكر نمي‌كنيد ذبيحي مقصر نيست و اساسنامه تامين اجتماعي است كه ايراد دارد، تصريح كرد: مجلس معتقد است كه ذبيحي به دليل غير قانوني بودن اساسنامه تامين اجتماعي بايد ازسمت خود استعفا دهد.
نماينده ماكو در مجلس با اشاره به 2 نامه لاريجاني رئيس مجلس به رئيس‌جمهور مبني بر غير قانوني بودن اساسنامه تامين اجتماعي تصريح كرد: رئيس مجلس از ما خواسته تا تكليف اين نامه ها را مشخص كنيم.
جعفرزاده گفت: در جلسه امروز درباره تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي، سازمان بازنشستگي كشوري و شركت‌هاي تابعه راي‌گيري خواهد شد.
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس تصريح كرد: خبرها حاكي از اين است صادق محصولي وزير رفاه وتامين اجتماعي در اعتراض به مسائل مربوط به سازمان تامين اجتماعي 5 روز است كه سركار حاضر نمي‌شود و قهر كرده است كه اين موضوع شايد منجر به استعفاي وي شود.
او در پاسخ به اين سوال كه آيا اينكه گفته مي‌شود مشايي، رئيس دفتر رئيس‌جمهور و رحيمي، معاون اول رئيس‌جمهور از ذبيحي حمايت مي‌كنند صحت دارد، افزود: از اين مساله اطلاعي ندارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار