آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

جمعیت ایثارگران در بیانیه ای اعلام کرد:هاشمی،موسوی ورضایی به امام زهر دادند


سه شنبه, ۱۵م دی, ۱۳۸۸
کلمه:جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای در محکومیت هتک حرمت عاشورا تصریح کرد: سال ۶۷ هم اینان بودند که در قالب رئیس مجلس، فرمانده‌سپاه و نخست‌وزیر جام زهر به امام(ره) دادند و خون به دل آن پیر سفر کرده کردند.
به گزارش ایرنا در این بیانیه تصریح شده است: ملت در نهم دی، حماسه‌ پرشکوهی را رقم زدند که خواب را از چشم گستاخان فتنه‌گر گرفت.
جمعیت ایثارگران با اشاره به گذشت ۲۰۰ روز از انتخابات آورده است: برخی نامه‌پراکنی‌ها و دورویی‌های زشت و ناپسند شایعه‌پراکنان، نشان‌داد که برخی همچنان حیات خود را در بحرانی‌ نشان دادن فضا و رفتارهای روشنفکر‌مآبانه تعریف کرده‌اند. امیدواریم نخبگان مردود و افراد سست‌عنصر بیش از این خود را سر راه پیشرفت، تعالی و آرامش کشور و ملت قرار ندهند.
جمعیت چند هزار نفری روز قدس که در مناسبت های بعدی روز ۱۳ آبان و همچنین ۱۶ آذر ریزش گسترده تری داشت، نشان داد، حداکثر تلاش تبلیغی و عملیاتی آنان برای گردآوردن هواداران از دست رفته است.
فتنه گران با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و خودآگاهی مردم خود در این بحران تصنعی و باتلاق فرو رفته و در حال دست و پا زدن هستند.
این متن با تاکید بر اینکه طراحان و مجریان فتنه هنوز دست از کار نکشیده اند تصریح کرده است: زمین بازی‌ای شکل داده‌اند که یکی طراحی می‌کند و آن یکی “پاس” می‌دهد و دیگری تلاش دارد تا “گلی” به دروازه “ایران اسلامی” و “حامیان نظام اسلامی” بزند و جام زهری تعارف نماید و حاشا که امت اسلامی و نخبگان فهیم و بابصیرت بگذارند این‌بار موفق شوند.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه می دهد:‌ سال ۶۷ هم اینان بودند که در قالب رییس مجلس، فرمانده‌سپاه و نخست‌وزیر جام زهر به امام(ره) دادند و خون به دل آن پیر سفر کرده کردند. اینان باید بگویند که چرا هر کدام در هفت ماه گذشته با مردم و قانون همراهی نکردند. آیا اینان در این مدت جز ایجاد ابهام، تردید، سکوت و آشوب کار دیگری بود که نکردند؟
در بند پایانی این بیانیه آمده است: از این پس هیچ توجیهی برای سکوت، اهمال‌کاری، مسامحه و فرصت‌‌سوزی قوه‌قضائیه در برخورد با هتاکان، اغتشاشگران و فتنه‌گران پذیرفتنی نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار