آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

انتقال جعفر اقدامی به بند 350 زندان اوین

خبرگزاری هرانا - حقوق زندانیان : به گزارش واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ایران، جعفر اقدامی عضو مجموعه فعالان حقوق‌بشر در ایران امروز به بند 350 زندان اوین که در روزهای گذشته به محل نگه‌داری زندانیان سیاسی تبدیل شده است،  منتقل شد.

جعفر اقدامی فعال حقوق بشر است که به ده سال زندان محکوم شده است. اقدامی سال گذشته در راه رفتن به مزار خاوران بازداشت و 9 ماه را در سلول‌های انفرادی و بند 209 زندان اوین گذراند. وی در دادگاه بدوی به 5 سال زندان محکوم شد. اعراض او به حکم در دادگاه تجدیدنظر رد شد و در شگفتی تمام حکم 5 سال زندان او به 10 سال زندان افزایش پیدا کرد

در طی روزهای گذشته بعد از 3 سال بند زیرزمینی بند 350 زندان اوین به محل نگه‌داری زندانیان سیاسی و بازداشت شده‌گان بعد از انتخابات تبدیل شد. امکانان رفاهی در این بند بسیار بد است و زندانیان برای تماس‌های تلفنی و ارتباط با خانواده‌های خود از طرف مامورین زندان تحت فشار قرار گرفته‌اند.

این فشارها سبب اعتراض زندانیان و منجر به گرفتن روزه‌ی سیاسی از طرف آنان شد. بهمن احمدی امویی در پی این اعتراض‌ها به سلول‌های انفرادی زندان اوین منتقل شد. هم‌چنین در روز جاری حامد روحی نژاد، سعید متین پور، شهرام چینیان، مجید علیی و فردی با شهرت اسفندیاری نیز به این بند منتقل شده بودند.
منبع خبر : خبرگزاری هرانا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار