آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

دكتر زاكانی گفت : مشایی و رحیمی از جنس انقلاب نیستند اما شعارهای انقلابی می‌دهند.


دوشنبه 2 آذر 1388
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه در این شرایط نهایتا نظام یك پوسته جدید می‌اندازد، گفت: در این میان ما باید تلاش كنیم كه كمترین ریزش را داشته باشیم، یك روز شاهد بودیم كه چند صد هزار نفر به خیابان آمدند اما نظام با آنها مدارا كرد و خشونت‌های آن روز نیز توسط گروه کوچکی از درون همان جریان آغاز شد. اما در ادامه كه روشنگری در دستور كار نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت كار به جایی رسید كه در 13 آبان نهایتاً جمعیت آنها به 6 تا 7 هزار نفر تقلیل یافت.
زاكانی همچنین تصریح كرد: این ریزش جمعیتی نشان می‌دهد كه نظام جمهوری اسلامی در بخش امنیتی و مهار موفق بوده اما در بخش تبلیغی باید اذعان كنیم كه چندان موفق نبودیم و صدا و سیمایی كه از یك صندوق 800 تایی آن، 750 رای موسوی خارج می‌شود در این زمان ضعیف عمل كرده است.
وی در ادامه حضور افرادی مانند مشایی و رحیمی كه از جنس انقلاب نیستند اما شعارهای انقلابی می‌دهند را خطر پنجم در شرایط فتنه خواند و تصریح كرد: آن چیزی كه مهم است اصول و اصولگرایی است كه باید روی آن بیایستیم و تلاش كنیم كه آگاهی جامعه را بالا ببریم، ما باید تلاش كنیم كه در این مسیر خسته نشویم چون برطرف كردن این فتنه‌ای كه در كشور ایجاد شد، زمان زیادی را می‌طلبد.
عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینكه این حوادث به نگاه‌های خارجی به نظام جمهوری اسلامی نیز ضربه وارد كرد، گفت: در این حوادث برخی تلاش كردند كه به اسلامیت و جمهوریت خدشه وارد كند و رفع این موارد نیاز به كسب آگاهی و همچنین انتقال آن به سایرین دارد.
زاكانی با اشاره به نقش دانشجویان در این ماجرا یادآور شد: در حوادث اخیر علاوه بر جریان دانشجویی تلاش شد كه اساتید دانشگاه‌ها را نیز به مقابله با نظام بكشانند و تعدادی از روحانیون را نیز در این مسیر جذب كردند، به همین دلیل باید با ایستادگی خود تلاش كنیم این ضربات را جبران كرده تا با پوست‌اندازی نظام شاهد اسلام ناب در نظام انقلاب اسلامی باشیم.

منبع خبر : www.jahannews.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار