آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

سخنان آقا زاکانی و یک سئوال مهم



صبح امروز زودتر از همیشه باید از خونه بیرون می زدم و به دو-سه تا کار از قبل مونده می رسیدم و البته رسیدم. اولیش سر زدن به اداره پست و چک کردن صندوق پستیمون بود و بعدی قراری با یک دوست گرافیست و سومی سری به میکانیکی علی آقای عزیز، دوست خوبم و برای تعمیر یکی – دو قسمت از ماشین.
ظهر بود که با پدر هم صحبت کردم و حال ایشون رو جویا شدم که الحمدلله هر روز بهتر از روز قبل هستن و این موضوع در صدای ایشون هم مشخص بود ولی بنا بر اینه که در این روزها، هم اخبار کمتری به ایشون منتقل بشه و هم دیدارهاشون بصورت گسترده محدود بشه تا بتونن دوره بعد از عمل رو کمی استراحت کنن و با بهبودی کامل تری به قم برگردن.
بعد از ظهر بود که سخنان آقای زاکانی رو هم بصورت کامل خوندم و برام هم خیلی جالب بود. خارج از تمام موضوعات قابل تامل، یک نکته بسیار جالب در صحبت های ایشون راجع به آقای مرتضوی وجود داشت که من براش جوابی پیدا نکردم. آقای زاکانی در قسمتی از سخنانشون می گن که:" ... اكنون 3 سال و نيم است با دادستان تهران نيز دعوا داريم. ايشان دوست و همكار من در هيئت منصفه مطبوعات بودند اما در مجلس هفتم مشاهده كردم كه به راحتي دروغ مي‌گويد و تهمت مي‌زند و من از همان زمان مي‌دانستم كه وي به نظام ضربه خواهد زد ....." به اعتقاد من آقای زاکانی باید به این سئوال جواب بدن که با وجود اینکه می فرمایند از اول می دونستن ایشون به نظام ضربه خواهند زد، چرا این موضوع رو اعلام نکردن. چرا باهاش مقابله نکردن؟ چرا تذکر ندادن؟ عجیب نیست که امروز که آقای مرتضوی مورد اتهام قرار گرفتن در مورد داستان کهریزک، ایشون آمدن و دارن این حرفها رو مطرح می کنن در حالیکه طبق فرموده خودشون سه و سال و نیمه با آدمی دعوا دارن که به دستورش روزنامه هایی بسته شده، افرادی بی کار شدن، خانواده هایی به واسطه این تعطیلی ها و برخورد ها به هم خوردن، چه انسانهایی بازداشت و هتک حیثیت شدن. واقعاً خیلی جالب نیست که ایشون بدونن آقای مرتضوی روزی به نظام ضربه خواهند زد و از این موضوع بگذرن و امروز بگن ما سه سال و نیمه با ایشون دعوا داریم در حالیکه وقتی نقد ساده ای  در زمان دادستانیشون مطرح می شد و اون بزرگوار هم با منتقد برخورد می کردن، احدی نبود که بگه " من می دونم، ایشون دروغ گوست و راحت تهمت می زنه و روزی به نظام ضربه خواهد زد؟" و اتفاقاً در مقابل همه این بزرگواران از اقدامات ایشون دفاع می شد.
بگذریم... بعد از مدتی امشب به پدر خانومم هم سری زدم و حالی از ایشون پرسیدم. آقای ری شهری در تلوزیون مشغول صحبت بودن. فکر می کنم اخبار داشت از ایشون مطلبی رو نقل می کرد که اون بزرگوار می فرمودن: همه من رو می شناسن که هیچوقت در سیاست دخالت نکردم و وارد نشدم(مطلبی با این مضمون) !!
برای فردا صبح هم کلی کار داریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار