آخرین اخبار سانی نیوز

۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح: ما زمينه ساز ظهور حضرت وليعصر(عج) هستيم

ایلنا: رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: دشمنان اپوزیسيون درست كرده‌اند تا مردم ايران از مسير تهذيب نفس و برقراري عدالت دور شوند.
به گزارش ايلنا سردار سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي در نشست جهادگران علم و فناوري كه در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد با بيان اينكه سفارش امام به محرومان و مستضعفان و پابرهنه‌ها بود، افزود: رمز پيروزي و تداوم انقلاب توجه به محرومان و مستضعفان است.
وي تاكيد كرد: تهذيب اخلاق، پايه حركت بسيج است و بدون تهذيب و خودسازي همه تلاش‌ها به هرز مي‌رود.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: علم و فناوري در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسيار مهمي در پيروزي داشت و بخش مهمي از پيروزي ما در جنگ نتيجه اقدامات علمي و فناوري ما بود.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: دشمنان ما متوقف نمي‌شوند و هر روز در حال ايجاد طرح جديد براي براندازي انقلاب اسلامي هستند. انقلاب اسلامي راه انبياء تثبيت و استمرار ولايت علي(ع) است و دنيا اين مسئله را تحمل نمي‌كند و خودش را در مقابل ما تجهيز مي‌كند.
سرلشگر فيروزآبادي با اشاره به اينكه كمال اجتماعي و انساني حد توقف ندارد، گفت: كمال انقلاب اسلامي هم حد توقف ندارد و ما زمينه ساز ظهور حضرت وليعصر(عج) هستيم.
وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري بحث نهضت نرم افزاري و توليد علم را بيان كرده‌اند، افزود: ايشان فرهنگ رشد انساني و اسلامي ناب را به عنوان برنامه نهضت نرم‌افزاري ارائه كرده‌اند.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به اينكه دشمنان ما چند صد سال ما را در زمينه علمي مستضعف كردند، گفت: استاد، دانشجو، دانش‌آموز، اساتيد حوزه و طلبه همه بايد با نيت جهادي و انقلابي مسير ميان‌بر را طي كنند تا دستاوردهاي علمي آنها نياز روز انقلاب اسلامي را پاسخ دهد.
وي در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: دليل اينكه دشمن برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري مي‌كند كه در حاشيه يك انتخابات مردم سالارانه بلوايي درست كند اين است كه او نگران حركت توليد علم و تهذيب نفس و استقلال و پيروزي در ايران است.
وي با بيان اينكه دشمنان، اپوزسيون درست كرده‌اند تا مردم ايران از مسير تهذيب نفس توليد علم و برقراري عدالت دور شوند، گفت: ما بايد روي شعارهايي كه عليه انقلاب مطرح مي‌شود خط بكشيم و به مسير اصلي انقلاب بپردازيم.
فيروزآبادي افزود: رسالت و آينده اين انقلاب بردوش طلاب و دانشجويان است، ما بايد با ايمان عمل صالح و تهذيب نفس كسب و توليد علم و دانش پيشروي و سبقت گرفتن از ديگران به سوي جامعه كمال يافته حركت كنيم تا شايسته ميزباني و ياري امام زمان(عج) باشيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
از اینکه نظر خود را راجع به این نوشته اعلام می کنید، متشکریم.
در اولین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.
-------------------------------------------------
Hi.
Tank you for your comment about this post.
Answer your comment ASAP

آخرين آخبار